Et papkrus med logo er praktisk og god til eksponering

27 February 2021
Anders Lundtang Hansen

editorial

Indrøm det bare: du har også en yndlingskop derhjemme, til når du skal have morgenens første kop kaffe!

Du har måske et foretrukkent glas, når der skal indtages væske sammen med aftensmaden, og det er helt forkert, hvis vinen bliver skænket op i det forkerte glas.

Og selvom du ikke siger det højt, så brokker du dig indvendigt, hvis din favorit-cognac bliver skænket op i et andet glas end det, du er vant til at bruge, selvom glastypen er den korrekte.

Du bilder dig lidt ind, at det kommer til at påvirke smagen, selvom det nok bare er indbildning.

Faktisk er du så religiøs med den slags, at du ligefrem vasker dit glas eller krus hver dag, så du ved, det er klar til dagen efter; for kan du ikke gennemføre de traditioner, så er dagen ikke den samme.

Det kan man som firma udnytte.

Få navn og logo på et papkrus

Hvor mange gode forretningsforbindelse er ikke blevet indgået over en god kop kaffe?

Og man kan jo ikke invitere en kunde ind til et møde, uden man som minimum kan tilbyde noget vand.

Dog ville det blive lidt for voldsomt at have glas og krus stående, der skulle vaskes af hver gang, og måske er kunden også den lidt nervøse type ved tanken om at få andres mennesker bakterier på sig.

Så er det jo smart med at bruge papkrus og måske endda den slags, som man smider ud efter brug. Det er ikke så godt for miljøet, men det er smart til møder.

Derfor kan man da lige så godt gå det lange skridt ud og påføre et logo og et firmanavn på kruset, så kunden og alle de andre relevante for ens virksomhed kan se og læse.

Hvis man bliver ved med at udbrede sig selv, så skal man nok blive husket – og det skal jo helst fremgå tydeligt, hvem man er hos!